Bådklubben Vidå

Grødedag og sommerfest

Hej med jer.

Grill og grødedag nærmer sig(12 aug. 9-12), og vi håber at se en masse mennesker 🙂

Hvis har mulighed for at medbringe trillebør og rive vil det være helt perfekt.

Efter vi har ordnet havnen, tænder vi op i grillen, medbring selv mad.

Sommerfesten står også for døren, og programmet ser således ud.

Vi mødes kl. 10.00 ved klubhuset i Lægan. Her bliver der serveret lidt kaffe og kage.

Ca. fra kl. 11 skal vi lave lidt små aktiviteter som bl.a. båd ringridning og et par andre aktiviteter som alle kan være med til.

Aktiviteterne er alle udenfor, så husk påklædning der passer til det danske vejr.

Klubben serverer spisen ca. kl. 14.00 i klubhuset.

Da vi skal have handlet ind til maden, er det derfor meget vigtigt, at alle som ønsker at deltage, melder sig til Senest tirsdag d.15/8 til Claus på 3073276.

Hvis folk bliver hængende (som vi håber på), vil der være mulighed for en hotdog lidt senere på aftenen.

Prisen er 50kr, pr mand.

Der er en del både der skal have tjekket fortøjninger, pga. af høj vandstand, tjek lige jeres både efter hurtigst muligt.