Junior dag, grødedag og sommerfest

Juniordag

På lørdag d. 25/5 fra kl. 9-13 afholder vi igen juniordag, hvor de unge fra Sportsfiskerforeningen kan komme med ud at fiske i Magisterkogen.

Alle er velkomne til arrangementet.

Vi fisker fra kl. 9-12, hvorefter vi afslutter med en grillpølse og øl/vand.

Så kom og vær med til at give juniorerne et par gode timer på vandet.

Informationer/tilmelding kan ske til Morten Nissen på tlf. 61316068 senest torsdag.

Grødedag

Den 8.6. er der grødedag, og vi er i gang fra 9-12. Normalt tænder vi op i grillen, men da vi har sommerfest efter bliver dette ikke gjort denne gang.

Sommerfest lørdag d. 8 juni.

Så blev det tid til årets sommerfest i Bådklubben Lægan.

I inviteres her med til en hyggelig dag med start kl. 13.00. Vi starter dagen med fælles frokost. Efter frokosten vil der være lidt aktiviteter på klubbens område, hvis vejret tillader det.

Der serveres kaffe samt hjemmebag i løbet af eftermiddagen.

Pris pr. person 165 kr.

Drikkevarer kan købes i klubben.

Tilmelding skal ske til Claus på 30763276..

Ring eller skriv en SMS. Husk navn.

Sidste frist for tilmelding er lørdag d. 1 juni, da maden bliver bestilt der. Tilmelding er bindende.

Vi glæder os til at se jer.

Hilsen festudvalget.

Bådpladser

Husk at få bådene i vandet inden 1. juni.

Bliver pladserne ikke benyttet efter 1. juni, og andet ikke er aftalt med bestyrelsen, så bliver de lejet ud som gæstepladser.